środa, 2 marca 2016

moja MIŁOŚĆ- Dotina Border Collie


Moje największe szczęście- Dorothy from OZ (Dothy)
Rasa: Border Collie
Hodowla:Ciriline
Urodzona 16 listopada 2012r.
Waga ok. 18 kg
Ma cztery łapy, nos, uszy, które stawia kiedy powiesz:"dać jeść", "ciasteczko", "mucha" i "naleśniki"
ewentualnie "pójdziemy na podwóreczko". Charakteryzują ją różnokolorowe oczy.
Od stycznia 2013- jesteśmy nierozłączne i ja osobiście nie wyobrażam sobie życia bez Nunki (tak też na nią mówię).
Dothy kocha ludzi, zabawę, jedzenie, leniuchowaniem też nie pogardzi.
Nie lubi używać swoich perfum- do czego czasami ja zmuszam.
Jest mądra, uparcie dąży do celu zwłaszcza gdy jest nim jedzenie, uwielbia się bawić- na spacerze nie da się jej uspokoić, w domu jest grzeczna.
To ona uczy mnie cieszyć się każda chwilą i daje mi mnóstwo miłości.

Dotina- dog days are over- link gdzie Dothy śpiewa.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz