niedziela, 3 kwietnia 2016

Szwecja Stockholm


Zwiedziłam, zobaczyłam i wróciłam... oczywiście 7 dni to za mało na zwiedzenie wszystkiego, lecz moje pierwsze wrażenie o Szwecji jest bardzo pozytywne, zapewne dlatego, że pogoda dopisała i nie było tak zimno, a ja jestem ciepłolubna.
 Kraj czysty, ludzie mili, drinki pyszne, zakupy w Victoria's Secret, Calzedonia, H&M, The body shop - czego chcieć więcej? Jedyne czego mi brakowało to Doti- obie tęskniłyśmy ale od dziecka też czasami trzeba odpocząć!
Wyjazd zaliczam do udanych, ba nawet zaczęłam się zastanawiać nad wyjazdem do Szwecji na stałe, kto wie może niedługo plan się ziści?


Najlepsze drinki w całym Stockholmie w Corner Bar!




Zwiedziłyśmy: Gamla, Drottningholm,..
Jadłyśmy kanebullar- szwedzkie bułki cynamonowe
Zrobiłyśmy ok 400 zdjęć
Zakupy
Najważniejsze, że spędziłyśmy trochę czasu razem...
Teraz czas na powrót do rzeczywistości, zmiany, dużo zmian!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz